مرتب سازی براساس :
  • جدید ترین
  • پرفروش ترین
  • محبوب ترین
  • پربازدیدترین
  • ارزان ترین
  • گران ترین
  • تخفیف دار
امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟

دانلود فایل صوتی و پی دی اف علت بوی سوختگی جاروشارژی

دانلود پی دی اف - 909.93 KB
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

علت بوی سوختگی جاروشارژی

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۲/۲/۱۲ سه شنبه
علت بوی سوختگی جاروشارژی
چکیده این مقاله : یکی از مشکلاتی که در اغلب موارد برای جاروشارژی با هروسیله ی دیگری به وجود می آید بوی سوختگی آن می باشد حال باما همراه باشید تا با علت این مشکل و راه های حل آن اشنا شوید.
  • زمان مطالعه : 5 دقیقه
  • 0 نظر
  • 368 بازدید

بوی سوختگی جارو شارژی یکی از مشکلاتی است که در برخی مواقع هنگام کار با این دستگاه استشمام می کنید. علت بوی سوختگی چیست؟ آیا در صورت بی توجهی به این بو امکان دارد که دستگاه به صورت کامل سوخته و کارایی لازم خود را از دست دهد. پیشنهاد می کنیم بعد از خرید جاروشارژی اطلاعات کافی در مورد تمامی مشکلات آن داشته باشید بنابراین با این مقاله همراه باشید در ادامه در مورد علت بوی سوختگی جاروشارژی صحبت خواهیم کرد.

 

مزایای استفاده از جاروشارژی

جارو شارژی یکی از دستگاه های پرفروش‌ بازار محسوب می شود که مزایای بسیاری در مقایسه با سایر جاروبرقی ها دارد. مزیت اصلی این محصول را می‌توان به وزن مناسب آن نسبت داد. همچنین بدنه جاروشارژی به قدری سبک است که قابلیت حمل در هر جایی را دارد به طوری که با استفاده از آن می توان تمامی قسمت‌های مختلف خانه را تمیز کرد. مزیت دوم جاروشارژی به قدرت باتری و نگه داشتن شارژ مربوط است.

 

مزایای استفاده از جاروشارژی

 

مواقعی که جاروشارژی بوی سوختگی می دهد

زمانی که جارو شارژی به پایه شارژ متصل است بوی سوختگی می دهد همچنین زمان استفاده و کار کردن با جارو شارژی هم این احتمال وجود دارد که بوی سوختگی از آن استشمام شود.

 

متصل بودن جاروشارژی به پایه شارژ

 در برخی از مواقع جاروشارژی به پایه شارژ متصل است و بوی سوختگی به مشام می رسد در چنین مواقعی بهتر است از استفاده مجدد جارو شارژ خودداری کرده و در اسرع وقت برای رفع مشکل اقدام نمایید.

 

متصل بودن جاروشارژی به پایه شارژ

 

بوی سوختگی هنگام کار با جاروشارژی

اگر بوی سوختگی جارو شارژی در هنگام کار با آن به مشام می رسد این احتمال وجود دارد که برای یکی از قطعات داخلی مشکلی پیش آمده باشد، در چنین مواقعی بهتر است از یک تعمیرکار متخصص کمک بگیرید.

 

دلایل بوی سوختگی جاروشارژی

  1. پر بودن مخزن زباله جاروشارژی
  2. تعمیر جارو شارژی که بوی سوختگی می دهد

 

پر بودن مخزن زباله جاروشارژی

توجه داشته باشید پر بودن مخزن زباله جارو شارژی می تواند به موتور فشار وارد کرده و سبب ایجاد بوی سوختگی شود. قبل از هر چیز باید بوی سوختگی را از بوی بد جاروشارژی تشخیص دهید به طور مثال اگر در مورد خالی نمودن مخزن زباله شارژی دیر اقدام می کنید قطعاً بوی بدی از آن به مشام می رسد. بوی بد جاروشارژی به این خاطر است که در هنگام نظافت یک تکه از مواد غذایی درون مخزن جاروشارژی قرار گرفته است. البته برخی از جارو شارژی ها چند منظوره هستند به این صورت که قابلیت جمع آوری آب و جامدات را دارند. به همین خاطر ترکیب آب یا مایعات دیگر با تکه های مواد غذایی ممکن است ایجاد گندیدگی کند و باعث بوی بد در جارو شارژی شود، مشکل با خالی کردن مخزن جارو شارژی قابل رفع است.

 

پر بودن مخزن زباله جاروشارژی

 

تعمیر جارو شارژی که بوی سوختگی می دهد

قبل از هر چیز باید اقدام به خالی کردن مخزن زباله‌دان جارو شارژی نمایید. همچنین شما می توانید فیلتر هوای جارو شارژی را تعویض کرده و بررسی کنید که آیا بعد از تعویض فیلتر همچنان بوی سوختگی از آن به مشام می رسد یا نه. همچنین بهتر است پایه شارژر جارو شارژی خود را تعویض کنید. توجه داشته باشید که مدت زمان استفاده از جارو شارژی زیاد طولانی نباشد احتمال دارد بوی سوختگی به خاطر فشار زیاد روی موتور دستگاه باشد. اگر با انجام موارد فوق مشکل جارو شارژی برطرف نشد به احتمال زیاد مشکل بخاطر یکی از قطعات داخلی جارو شارژی است که با توجه به تخصصی بودن تعمیر قطعات بهتر است از یک تعمیرکار کمک بگیرید.

 

امکان استفاده از جارو شارژی که بوی سوختگی می‌دهد وجود دارد؟

اگر هنگام کار با جارو شارژی یا قرار گرفتن جارو شارژی در شارژ متوجه بوی سوختگی شدید بهتر است از دستگاه استفاده نکنید. اما اگر بو مربوط به پریز برق باشد که جارو به آن متصل است می توانید با تعویض پریز و اطمینان از رفع بو به استفاده مجدد جارو شارژی ادامه دهید. توصیه می کنیم بررسی عملکرد وسایل برقی خانگی را به لحظاتی که دستگاه دچار مشکل می شود موکول نکنید. بهتر است با بررسی هر چه سریعتر مشکل درصدد رفع آن باشید. به طور مثال وقتی بوی سوختگی از جاروشارژی به مشام می رسد با تشخیص و تعمیر به موقع می‌توانید از وارد کردن آسیب‌های جدی به سایر قطعات دستگاه جلوگیری کرده و باعث صرفه جویی در هزینه ها شوید.

 

امکان استفاده از جارو شارژی که بوی سوختگی می‌دهد وجود دارد؟

 

جمع بندی

جارو شارژی به عنوان یک وسیله کاربردی بسیار پرطرفدار است چون به وسیله آن می توانید قسمت های مختلف منزل را جارو بکشید. دستگاه با شارژ کردن باتری کار می کند. با وجود این، جاروشارژی مانند هر وسیله دیگر ممکن است خراب شود و مشکلاتی برای آن به وجود آید. یکی از مزیت های استفاده از جارو شارژی قابل حمل بودن و وزن سبک آن است و اینکه دیگر نیازی به وصل کردن سیم جاروبرقی ندارید.

یکی از مشکلات جاروشارژی بوی بد سوختگی است که می‌تواند در زمان شارژ کردن یا کار کردن رخ دهد. اگر متوجه بوی بد سوختگی از دستگاه شدید بهتر است ابتدا دنبال دلیل آن بگردید و در ادامه نسبت به رفع مشکل اقدام کنید. در این جمع بندی باید بگویم که علت بوی سوختگی جارو شارژی می تواند به خاطر متصل کردن باتری دستگاه به پایه شارژر، خراب شدن قطعات داخلی دستگاه، ایراد و خرابی در پریز برق و همچنین خالی نکردن مخزن زباله جارو شارژی باشد.


مقالات مرتبط:

  1. علل نچرخیدن غلطک جارو شارژی
  2. علت روشن نشدن جاروشارژی چیست؟
  3. علت صدای زیاد جاروشارژی در هنگام کار

 

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید لوازم خانگی لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه خرید لوازم خانگی از بانه | فروشگاه اینترنتی بنان کالا محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا